Saturday, September 6, 2014

I Will Show You - Ailee

I Will Show You



You’re probably wearing the clothes I bought you
You probably put on the cologne I bought you
And right now, you’re probably meeting her and laughing
Did you like her that much that you had to leave me?
How much more do I have to be better?
No matter how much I try to erase you
We spent so many days together
The past times are so regrettable that tears keep flowing but…
I will show you a completed changed me
I will show you a way prettier me
I don’t wanna cry like a fool over love, over you who left
I will meet a hotter guy and I will show you for sure
A me who is happier than you
I won’t be sad without you, I won’t break down
Boy you gotta be aware
I neatly change my hairstyle and carefully apply my makeup
With my high heels and short skirt, everyone turns to look at me
If I ever run into you, I will give a dazzling smile
Pass by your surprised face and click clack go on my way
I will show you a completed changed me
I will show you a way prettier me
I don’t wanna cry like a fool over love, over you who left
I will meet a hotter guy and I will show you for sure
A me who is happier than you
I won’t be sad without you, I won’t break down
Boy you gotta be aware
I will throw away the ring you gave me
I will erase the letters you wrote me
Without lingering attachment, without regret, I’ll forget you
I wanna forget you, I wanna erase you
I will show you a completed changed me
I will show you a way prettier me
I don’t wanna cry like a fool over love, over you who left
I will meet a hotter guy and I will show you for sure
A me who is happier than you
I won’t be sad without you, I won’t break down
Boy you gotta be aware
Ailee – I Will Show You
lagu ni ter dengar mase tgk running man epi 211 
mase si ailee pair dgn Gary.. first  dorg nyanyi lagu I Will Show You then dorg nyanyi  Girl Who Can’t Say Good Bye, Boy Who Can't Leave lagu keramat Gary n Mong Ji.. pastu aku xtau dah lagu ape lg.. tapi sweet dorg neyh.. n paling penting both lagu aku suka tapi seyes lagu 'i will show u' ni best bangat.. 



 mula2 layan mcm best.. cri2 lyric tgk meaning dia woohoo sgt2 laa meaning full..
woohooo seyes nangis dengar best lagu ni...
aku rasa aku minat ailee ni bnyk lagu dia best2
eg --> Good Bye My Love OST cite Fate To Love You

Fate To Love You Le Happy Ending... sje spoil bg y blom tgk.. best cite ni.. sje promot...
[Fate To Love You cite y bru jek abis bru ni.. last epi 20... sodey eden nanti da xbole da tgk Lee Gun n Mi Young y so sweet tu.. sobs! sobs! sobs! out of topic jap.. hehe!!]
{Ps tekan link2 tu untk tau cerita selanjutnya ye.. heheh!!}


sambung balik cite ailee
AILEE is so powerful n charismatic.. sgt2 berkarisma... likesss.. mase RM even up up the sky pn dia nyanyi still the best derr... heybat die ni.. likess bnyk2.. heheh!!
layan habis laah..
pastu nak di jadikan cerita mcm kena plak ngan situasi aku skung ni..
hommaiii ya Allah kan... hmmmmmm..
indeed.. i will show u what i'm capable of
how dare u've done that.. u dumb dump me like that kan... that is unforgivable..
no matter what, mcm lagu ni laa.. i kne move on n show that i am better than what u think i am..
i'd never be the same again.. 
NEVER!! 
I Will Show You!!
layanzz

"Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing"
    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

21 comments:

  1. mmg peminat korea ke?lagu nih dah lama dahhhh...huuuhuuuhuuu...
    MV dia pon best (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye.. lagu lame dh... tapi tu laa.. hehehe!! yup yup yup MV dia best.. layanzz jek... :p :p

      Delete
  2. da tgok da..agak suke dgr suara ailee, bpe kali nk ulang dgr..best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... fie pn asyik ulang2 jek ni... meaning full sgt.... i loike...

      Delete
  3. Replies
    1. wah wah... same lah kita <3 <3 i loike.. hehehe!! :p

      Delete
  4. Ailee I love her so much :D

    I love all her song :3

    She's beautiful and have powerful voice :3

    ReplyDelete
  5. Fifie....akak pun suka Ailee...samala kita...hari2 akak pusing lagu goodbye my love.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... addicted sgt2.. asyik putar lagu tuh jek ni... hehe!!
      meaningful sgt lagu tu...sambil dgr smbl mengimbas scene2 cite fate to love u.. huihuihui.. :p :P akk nanti nk tgk cite ap ag ni... next?? cite tu da abis.. heehe :P

      Delete
  6. Nanti Cik Mimie dgr lagu ni :) Suka RM, selalu kna tgur ngan parent sebab gelak sorg2 tgk RM..haha..Owh, Jong Kok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar jgn x dengar cik mie... best.... yup yup fie pun slalu kne gak mcm tu.. kah3..x tahan xgelak tgk rm ni.. wajib gelak.. lol lol peminat sparta kook rupanya.. fie suka HaHa opppa..!! :P

      Delete
  7. hai fifie!hehehe..niesa ni xde la minat sgt korea..tp kdg2 layan jugak..xpernah dnga lgi..kena tgk RM lah dlu baru tau suka ke x dgn lagu ni..eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe.. lol lol nape x minat korea ni... jom minat minat kan lah.. heheh.. dan dan kan.. :P jom tgk RM dlu.. episode 211 ni best.. ceyesly enjoy...

      Delete
  8. taktgk korea jd baru dgr lagu ni. hehe

    ReplyDelete
  9. Senyum :) Hehe you inspired me to watch xD After PT3 kay :) Kalau rajin :3

    ReplyDelete

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...