Saturday, August 16, 2014

Fate To Love You [Korean Drama] OST

Fate To Love You [Korean Drama] OST

suka sume lagu cite neyh.. especially klu lagu sedih.. 
lets check it out before its out of service..




Ken (VIXX) - My Girl 


Megan Lee - Ready For Love 



Jeff Bernat - Be The One


Jung Dong Ha (Boohwal) - Destiny Sonata 




Baek Ah Yeon - Morning of Canon





 Ailee - Good Bye My Love 




Melody day - You're my everything/Because I Don't Know Love


Thats all for now.. enjoy kayh..
bubbye!!

sinopsis & review check --> sini --> Fate To Love You [Korean Drama] 

Nak tengok kembar Lee Gun klik sini --> Kembar Jang Hyuk A.K.A Lee Gun

Nak tgk lyric lagu klik sini -->  Ailee - Good Bye My Love 

    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

12 comments:

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...