Tuesday, August 23, 2011

cita dan cinta


Gabba Gabba! - Lambat Layu


Lihatlah awan bergerak laju
Lihatlah matahari tenggelam timbul
Aaaaaa

Masa tak masa tak menunggu
Masa tak masa tak menunggu
Masa tak masa tak menunggu
Masa tak menunggu



Pastikan semua bergerak laju
Janganlah tunggu-tunggu
Lambat layu



Lambat layu







Amylea - Aku Dan Mimpi



Aaaaaaaaaaaaaaaa..........
Tidak ku menduga
Ini saat yang ku tunggu...kamu
Yang selama ini kau hadir
Dalam mimpiku hilangkan sunyi
Diri aku tak lagi jauh
Mengapa derasku panjang debar jantungku
Mungkinkah aku mencintaimu
Sepenuh hatiku
Ku harapkanmu menyanyangiku
Seperti aku teman hidupmu.........uuuuuuuuu
Semakin hampir waktu
Untuk daku bertemumu

Semakin aku rindu
Hingga ku simpan selalu
Semakin dekat aku
Sedarku dari lamunan
Hanya aku dan mimpi
teman aku pernah ada........
Berdiri kaku dan lebih jauh
Terhenti nafas dan ??? jantungku
Salahkah aku mencintaimu
Sepenuh hatiku
Katakan sesuatu
Jangan biarkan ku keliru
Terus berlalu....uuuuuuuuuuuuuu
Tak daku menduga mengapa ini terjadi....... haaaaaaaa

aku bru jew tgk cite nie kat  
tv9 kol 11pg
skung da epi10
aku suke dgr lagu2 lam cite nie
sape2..
share laa ngan aku 
lagu2 lain y da lam cite cita &cinta nie
thanks alot guys..
^___^





No comments:

Post a Comment

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...