Wednesday, September 21, 2011

Peringatan bwt diriku..... ^_^



Memperingati Diri Sendiri Dan Juga Teman2.. Rasulullah SAW bersabda :

Barangsiapa yang bangun di pagi hari dan hanya DUNIAWI yang difikirkannya, sehingga seolah-olah ia TIDAK MELIHAT hak Allah dalam dirinya, maka Allah akan menanamkannya 4 penyakit :

1. KEBINGUNGAN dan KESEDIHAN yang tiada putus-putusnya.
2. KESIBUKAN yang tidak pernah ada habisnya.
3. KEPERLUAN yang tidak pernah terpenuhi.
4. KHAYALAN dan CITA-CITA yang tidak pernah kesampaian. ^^


[Hadis Riwayat Imam Thabrani]











mungkin sbb tue kew aku slalu merasai menda y tak betul jadi btol...
adakah sbb nye aku punya high imagination...?
hmmm.....
npe ade jge org ckp aku nie sombong n belagak...
mayama.... cmne ley jdk cmtue....
aku tak sombong n aku tak blagak laaa...
ape laaa ckp org cmtue....
i am still the 1 that u know at the 1st place...
smakin aku pk kan.. makin bnyk hal  y runing inside my mind ne..
next time aku mls nk pk n mls nk mik tau da...
i am no one... so i do what i want....
ii am so sorry ....if i am that way...
consciously or unconsciously...
i am sory... coz i am only a human being... 

tgk tue kan.. pg2 da pk menda2 cmnie...
cuba bwk2 berzikir....
subhanaAllah....

No comments:

Post a Comment

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...