Friday, May 20, 2016

Di mana keikhlasan



Assalamualaikum

^_^

iyup.. cuba dan terus cuba untk melihat sesuatu dengan perspectives yang berbeza...
aku nak jadi seperti magnet positif yang menarik lebih banyak perkara positif pada diri.
tapi apakan daya.. nak salah kan siapa..
minda millionaire to be kan xboleh salah kan sesiapa

iyup
hmmm

sesungguhnya aku nak lari dari persoalan mcm ni
iyup.. ia sesuatu yang aku nak elak kan
sbb.. aku..
xnak cari masalah
xnak tersakiti lagi

bukan senang untk aku move on

bagi aku lebih banyak masa untk diri sendiri
bagi aku peluang cari kekuatan
bagi aku peluang untuk cari diri sendri

supaya aku kuat untk hadapi menda ni

xingin menyakiti sesiapa
memperlekeh kan perasaan sesiapa
sebab aku tau sakitnya mcm mne

sebab aku lebih takut di sakiti lagi di kemudian hari..

hormati pendirian ku kali ni..

lelaki.. kau sejenis makluk yang mcm mne sebenarnya..

pergi la kau jauh jauh dari aku..

hanya kembali bila mana ada ke ikhlasan di hati..

hormati diri ku sebagai manusia makluk ciptaan ilahi yang lemah ini..



hidup mesti diteruskan

kejayaan harus di capai..

jom jgn mcm ni.. kita buat yang terbaik untk jadi yang terbaik

achieve target!

contribute to human n nation..


    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

2 comments:

  1. kadang kadang, bila kita ada masa untuk diri sendiri baru kita mampu untuk tenang dan muhasabah diri. explore new things and move on! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. indeed sue.. so true.. thanks sebab memahami.. doa kan supaya fifie strong dlm process move on ni.. insyaAllah.. amin..

      Delete

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...