Thursday, November 6, 2014

Liebster Award by Erin & Mira

Assalamualaikum.. lagi bz lagi nak post entry.. haiya ape nak jadi ntah.. baru lepas abis buat projek assignment, penat, pening, xtido tapi xbole nk lelap. tu la kje last minit lg kan. hmmm.. tolong la insaf.. pape pn ade mood nk jawab LA hari ni. so kita jawab LA by Erin n Mira.. kita kongsi entry ea jgn gaduh2.. thanks both sbb sudi tag fifie. 


      so ni Erin punya jawapan, thanks dear for tagging me. Enjoy. 
1.      Date of birth?
5th May

2.      Favorite color?
Red

3.      Favorite books?
Motivation Book [Prof Muhaya]

4.      Introvert/extrovert?
Introvert
5.      Favorite place to hang out?
Home sweet home

6.      Things that can make you happy?
Meet peoples i love

7.      Your favorite quotes?
What u give u get back

yang ni Mira punya jawapan. thanks dear for tagging me. ha baca jgn x baca jawapan tu..
1.      apa yang awak suka buat?
Surf internet tanpa internet hidup xlengkap

2.      apa warna kegemaran awak, berikan sebab.
Merah sbb ceria

3.      apa cita-cita awak, dan tugas apa yang paling best berkaitan dengan cita-cita awak itu.
Jadi anak y soleh, boleh buat apa saja y blh membuatorg tua saya senyum gembira.

4.      barang apa yang awak suka shopping?
tudung n cardigan.. addicted... window shopping dress n jubah moden.. 

5.      siapa bestfriend awak, dan apa sikap yang menarik pada dia bagi awak?
Seseorg, sbb dia understanding, cool, outstanding, sgt2 respect org tua

6.      awak lebih selesa keluar shopping, lepak, dinner, lunch dengan siapa?
best friend, family, family, family n family. my family is my best friend, soul mate. why need more. :)

7.      dalam banyak-banyak hari, hari apa awak suka. sebab?
Hari hari saya suka sbb sye masih ada dlm hari2 tu klu da xde da xbole nk suka

8.      saya lebih suka dengan ....?
diri saya sendiri weheheh!! :P

9.      saya suka berjalan dan berlari kerana....?
saya suka tgk running man

10.  saya suka waktu hujan kerana.....?
tenang and sejuk. Best. banyak inspirasi boleh dapat time2 mcm ni.

11.  apa yang menarik sepanjang awak hidup?
Ada satu hari masa nama saya di panggil, bergema satu dewan, hati macam nk pecah jek rase, berdebor-debbor, saya jalan dengan berhati2 semua org bagi perhatian n pandang saya. Ramai btol org dalam dewan mase tu sume pandang saya. Alamak malunya takutnye nevesnye. first time ni mcm ni..

saya jalan sorg2. jalan terus je menuju seseorg y bediri tepat ditengah2 stage, sampai situ sye berdiri tegak, saya sempat pandang dia. dia bagi sye scroll comel jek.. Saya happy dapat terima scroll tu. scroll y amat bermakna bg sye.. penghargaan penat lelah selama ni struggling blaja. then saya rase terharu, satisfied. 

Saya cari wajah2 kesayangan saya. mak ayah i've made it!! klu boleh nk jerit i've made it!!. tq so much mak ayah... Saya nampak dorg tersenyum. Kesayangan saya tersenyum gembira. Gembira tgk anak mereka berjaya gak akhirnya terima segulung ijazah. penat lelah mak ayah besarkan saya selama ni at least once i make them proud of me. 


Itu lah saat paling menarik dalam hidup saya walaupun ia nya hanya mengambil mase 2 saat saja sepanjang hidup saya. Maybe that's how my hard work paid macam tu lebih kurang perasaan dia mase tu. statisfied. menarik x? heheh!! panjang lebor cite.
 

 yeah done!!

My next step is to tag other bloggers right. Tetibe fifie tag secara officially...
Hope you all tak keberatan nk jawab soklan ni yew


The Nominates are

any of u, feel free to join.. most welcome

sudi sudi kan lah yew..
~have fun and enjoy~

So YOU, what YOU have to do now is that baca term n condition of LA bawah ni

The Liebster Award term n condition :
  1. mention the person who nominated you with a link to their blog
  2. answer the question asked
  3. nominated 11 other bloggers with a smaller following but with a lots of potential
  4. create 11 of your own question for them to answer.
  5. notify your nominate 

then only, do answer my questions as follow
jawab jangan tak jawab naaa.. :) have fun.

1.     Share 1 gambar y boleh buat korang gelak. :))
2.     Share 1 lagu y boleh buat korang tersenyum (link or nk nyanyi pn blh)
3.     Share 1 Motivation/Quote y dpt mengembalikan semangat korg bila down
4.     3 list utama y ada dalam wish list korg sekarang
5.     3 drama/movie yang terbaru yang korg telah/sedang tontoni
6.     3 cara melupakan seseorang y sgt bermakna dlm hidup korg. [da xde, putus cinta k] :)
7.     3 perkara y korg lakukan bila berdepan smula dgn ex korg dgn sengaja @ x
8.     5 list brand bagi produck penjagaan muka[Face Care] y korg pernah pkai 
9.     Kenapa ia baik/sesuai untk kulit muka korg? Ce promot sikit.. hehe!! :P 
10.  Apa komen anda tentang cik Fifie Feyca ni? hehe! ce komen skit. :p
11.  Saat diberitahu yang korang ada penyakit yang bahaya apa yang korang nak buat selain daripada beribadat dan melakukan pembedahan.


Thank you for your cooperation, willingness n sincerity for answering my question. i love you guys so please just bear with me.. You guys are awesome! jinjja! jinjja!

Please dont forget letakkan LINK post anda di ruangan komen bawah ni ye..

Do have fun and enjoy!!

~thanks a lot guys~

my Liebster Award entry list.. check it out kayh..

Liebster Award 1
Liebster Award 2
Liebster Award 3
Liebster Award 4
Liebster Award 5
Liebster Award 6


 "Keep fighting"
    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

8 comments:

  1. mak aih banyaknyer soalan. masak nak jawab.. hoho..
    introvert ke cik fifie?
    saya ambivert.. hehe.. ^_^

    ReplyDelete
  2. thank you :) x have a nice day k. hehe

    ReplyDelete
  3. favourite colour kita sama la fie :) mie pun suka merah jugak :)

    ReplyDelete
  4. rajin benor ni..hihihi..yui pemalas..ekekek

    ReplyDelete
  5. saya pun introvert. boleh geng ni.^_^

    soalan macam mencabar ja. hehe

    ReplyDelete
  6. rajin gila buat 2 in 1 ..heheh..saya suka asingkan sbb nampak la ada banyak entri..

    ReplyDelete

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...