Tuesday, July 12, 2011

cinta luluh.... ~~

kau yang telah singgah di dalam hidup..
ku mengisi kalbuku...
hingga aku jatuh cinta...
kau adalah cinta dalam hidup ku...

ku mohon pada mu jangan pernah pergi tinggalkan aku

cinta ini, 
kan ku bawa 
kemana pun aku pergi

cinta ini
kan ku simpan
hingga akhir hayat nanti

cinta ini 
kan abadi
terukir dalam hati

tanpa mu di sini 

indah
saat bersama mu
berbagi cerita
larut dalam cinta

aku
tak ingin kau jauh
tak ingin kau hilang 
di dalam hidup ku 

cinta ini, 
kan ku bawa 
kemana pun aku pergi

cinta ini
kan ku simpan
hingga akhir hayat nanti

cinta ini 
kan abadi
terukir dalam hati

tanpa mu di sini 
aku hancur luluh..
aku hancur luluh..




ternyata...
kata-kata mu 
lembut gigi dari lidah

salah ku mempercayai mu...
salah ku terperdaya dgn kata2 mu....
salah ku kerna salah pertimbangan.....


No comments:

Post a Comment

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...