Thursday, June 16, 2016

my deep deep inside



Assalamualaikum

^_^

sebab bila aku dah mula rase sesuatu
aku rase ingin melepaskan

biarkan kan ko bebas memilih yang terbaik untk diri ko

terlalu awal untuk semua ni
kita terlalu cepat
betol ke smua ni

walaupun hati aku rasa sakit bila sebut perkataan

saya akan pergi jauh dari awak

kerana melepaskan memberi lebih banyak kebahagiaan bagi awk
kerana melepaskan memberi lebih banyak pilihan bagi awk
kerana melepaskan akan buat awk bebas buat apa y awk suka

saya nak g jauh dari awk

baik skung..

sebelum kata2

saya nak gi jauh dgn awk menjadi hambar


ya Allah adakah ini petanda

saya bukan y terbaik untk awk
n awk bukan y terbaik untk sye

mungkin sbb kesunyian kita jadi cmni
tapi bukan dari naluri 
bukan dari hati


    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

3 comments:

  1. Things happened for a reason dik..ade hikmah disebaliknye..;)

    ReplyDelete
  2. all the best fifie..semoga berjumpa yang lebih baik :)

    ReplyDelete

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...