Saturday, March 9, 2013

Bingung

Asalamualaikum...



      semoga semua sihat sihat belaka dan happy happy selalu.... ade sesuatu yang bermain dalam kotak fikiran aku tika ini memaksa aku untuk mengarang sesuatu di dairy yang tak berapa dairy neh..i dont know..

      bingung.. bingung sangat.. tak tau ape nak fikir.. tak tau ape yang harus aku lakukan.. rase macam hilang arah tujuan.. kosong.. simptom simptom orang bru abis blaja yang masih mencari hala tuju dan tujuan hidup... jika diikutkan i have graduate from my study just that not yet been graduated laa coz ade cert graduation lagi kan.. ape yang aku merepek neyh.. ntah.. i dont know i dont know..

     2013.. yang membawa banyak erti dalam hidup aku.. walaupun bru jek 2 bulan lebih di tahun ni.. pengalaman mematangkan seseorag.. tapi banyak pergertian yang tak aku mengerti... aku masih lagi mencari-cari dalam kegelapan malam yang tak de satu cahaya pown lagi, tiada sesiapa y memahami, sunyi sepi, hanya aku dan diri ku sahaja... tertekan.. berbicara.. Ya Allah bagi lah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini.. tak seharusnya aku mengeluh lagi.. aku harus kuat.. berbicara hanya yang baik-baik sahaja.. jangan pernah mengalah... cuba dan cuba lagi... aku harus berani untuk mncuba.. berani untuk mencabar.. berani untuk memimpin dan di pimpin.. tapi aku tak pasti.. adakah jalan ini yang aku cari.. inikah yang aku cari selama ni.. betol ke..?? 

     aku tak pasti.. tapi kali ni aku tak akan bergantung pada org seratus peratus... kali ni aku akan bwt keputusan aku sendiri.. tak akan terpengaruh dengan ssiapa yang lain lagi.. aku tak nak menyalah kan sesiapa.. tak nak menyalahkan apa2 pown.. aku dengan cara aku.. pilihan aku..  keputusan aku.. i will work for what i believe in.. semoga aku mendapat pentunjuk daripadaNya.. semoga aku akan dapat yang terbaik untuk setiap usaha yang aku telah lakukan dan akan lakukan.. Think positive.. rely only on Allah..








2 comments:

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...