Wednesday, October 7, 2020

Trauma cinta



Assalamualaikum

^_^

Cinta tu apa sebenarnya... 
Bila terbit rasa Sayang dlm hati
Tapi Bagi aku bila aku rase mcm ni aku akan rase bersalah pada diri aku... Knape perlu ada cinta... Knape perlu terbit rase Sayang... Sedangkan setiap kali aku merasakan perasaan ini Dan meluahkn perasaan ini aku akan kehilangan org tu.. sekali lgi aku akan merana kesakitan untk melupakan.... Sakit y hanya aku saja yang tau....

Seperti nya aku tidak layak untuk bercinta... Mencintai mahupun dicintai... 
Tak layak kah aku untk merasakannya?

Apa y seharusnya aku lakukan...

Bersedia untk melepaskan?



    "Keep Learning ~~ Keep Smiling ~~ Keep Sharing~~Keep In Touch"

2 comments:

  1. semua orang layak untuk dicintai dan mencintai.. belum masanya tu.. InsyaAllah one day :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dik
    Dah stop update blog ke esp on Tajwid.
    Harap dapat update.
    Tq
    Fik

    ReplyDelete

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...