Wednesday, December 21, 2011

hopeless....


is always there  

whether u want to take it as a challenge, opportunity, or sebaliknya....

ape yang kita dapat selalu nya setimpal dengan usaha yang kita berikan...

what u give.. u get back....






so

aja!!AJA!! FiGhtinG!!


there's still a long way to go.....

Allah tak akan bagi ape yang kita nak tapi
Allah akan bagi ape yang kita perlukan...



so muhasabah diri kayh....

maybe masih bnyk yang perlu aku betul kan dlm diri aku nie
salah aku laa kowt when it turn into this...
coz ape2 y berlaku mst ade sbb musabab nya kan...

take note... jdkn satu pengajaran di mase dpn..
mcm sme jek y aku da gtau satu ketika dahulu...
tu laa org ckp... slagi x brubah...
stay laa aku kat tahap tu j....

No comments:

Post a Comment

SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...